We are prepared? Apart from masks, disinfectant alcohol, astronaut suits there are other measures that can be taken to continue with our business. In the case of the education sector, it is clear that face-to-face courses will be on pause until further notice, promoting distance courses. For many institutions this is not a problem, since this was part of their program portfolio, so they already had the platform and the know-how for this type of program. However, for other sectors this transformation is not so obvious.
How to get the best out of the digital medium to hold virtual conferences and webinars? Let's take the case of one of the most anticipated gastronomic events of the year Latest Mailing Database worldwide, San Sebastian Gastronomika, which this year chose to prepare ahead of time and face the new reality by adapting its annual event to what they called GastronomikaLive, a great digital meeting for gastronomy professionals with the same concept but in a virtual environment. Benjamín Lana, president of Vocento's Gastronomy division comments “We have planned a calendar of webinars with fifty of the best chefs in the world, professionals and experts in other subjects that are currently of great interest to the sector. We will drive a global conversation about the future of gastronomy after COVID, but not only that.
You have to take advantage of this time to train better, to grow and create”. And this is just the beginning, thousands of virtual events will begin to take place that will change the way the sector interacts and consumes content. But all this was already seen coming. Pandemic or not, the education sector was already exploiting it. Taking advantage of the digital environment to offer training, conferences and other types of digital content to people from any corner of the world without limitations. Whatever your company, the digital environment offers the key tools to be able to sell your product, interact with your customers, offer relevant information and start conversations.
I recently stumbled upon Sconu.com while researching branding and marketing strategies for my small business. I must say, I am thoroughly impressed with the wealth of information and resources this site offers. From insightful articles to practical tips and techniques, Sconu is a valuable source for anyone looking to elevate their brand and drive successful marketing campaigns. The user-friendly layout and engaging content make it easy to navigate and stay updated on the ever-evolving world of branding and marketing. I highly recommend giving Sconu a visit for all your branding and marketing needs.
เว็บเดิมพันสล็อตออนไลน์ที่มาแรงที่สุดในปี 2023
tt99 สล็อตเปิดให้บริการตลอด 24 ชั่วโมง ทำให้ผู้เล่นสามารถเข้าเล่นเมื่อใดก็ตามที่สะดวก ไม่จำเป็นต้องจำเป็นต้องประสงค์เวลาหรือเป็นโรคที่มีเวลาบางช่วงนี้ รูปแบบการเดิมพันแบบนี้มีความคืบหน้าและสะดวกสบายสำหรับผู้เล่น สล็อตเปิดโอกาสให้ผู้เล่นเริ่มต้นการเดิมพันเพียง 1 บาท เป็นการที่ทุกคนสามารถมีส่วนร่วมและสนุกกับเกมสล็อตออนไลน์โดยไม่ต้องลงทุนมาก นี่เป็นทางเลือกที่ดีสำหรับผู้เล่นที่ต้องการสัมผัสประสบการณ์การเล่นสล็อตออนไลน์โดยไม่ต้องห่มหุ้นมาก tt99สล็อต เป็นเว็บไซต์การพนันออนไลน์ที่มุ่งเน้นความปลอดภัย และความถูกกฎหมายเพื่อให้ผู้เล่น มีประสิทธิภาพในการเดิมพันอย่างปลอดภัย มีระบบรักษาความปลอดภัยของข้อมูลที่ดีและการควบคุมความปลอดภัยของการเดิมพันเพื่อป้องกันการเสียเงินมากเกินไป นอกจากนี้สล็อตยังเปิดให้บริการตลอด 24 ชั่วโมงและเริ่มต้นการเดิมพันเพียง 1 บาท เพื่อให้ผู้เล่นมีโอกาสในการเล่นสล็อตออนไลน์ได้อย่างสะดวกและไม่ต้องใช้งบมาก ตรวจสอบสล็อตและสนุกกับการเล่นอันสนุกสนานและยาวนานในโลกของสล็อตออนไลน์